Daniela goes pilot

Tjooo, det är fredag! Iofs har jag varit ledig i princip hela veckan, men ändå ^^

Idag har Micke & jag traskat runt på stan, var tvungen att slinka in på
Ögat en sväng för att prova lite pilotbrillor. Nej, jag kan fortfarande inte glömma dom där från Synsam. FAN att jag inte köpte dem! Märkte igår att en viss blondin skaffat skitsnygga pilotbrillor i guld av märket Gucci. Ev. går jag tillbaka på måndag & kollar om de har likadana på lager..  :) Sicken härmis man är!

Nuu blir det nog sista avsnittet av Top Model, S11. Kanske lite Gossip Girl senare :)
Middag ikväll blir antingen Subway eller Biteline, Gott, gott, goooott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback