Rullande stenar

En rättelse av det jag skrev igår; det var INTE fel på blogg.se, vårt Internet var däremot segare än någonsin. Det började hacka direkt efter att Micke gick iväg till replokalen, ett tecken på att inte klarar mig utan honom :)

Jag längtar till AC/DC, Coldplay & framför allt TUSKA! Världens bästa festival, alla kategorier. På tal om festivaler, undrar när jag sist besökte Rockoff..? Var det 2005? Camilla, minns du?

Hohoho, vad jag är trött trött trött.
Det blir sovmorgon imorgon, big time. Sen när jag vaknar ska jag ringa skolan & fråga om tider inför första skoldagen.
Snaaart dags för personalfest! Bilder kommer när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag undrar om det inte var 2004 du var med sist? Hehe, kommier ihåg när du ringde efter Bengt så att du kunna dricka en drink på 18-års området! =) Men det måste ju varit typ 2003!

2009-01-18 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback