Mimmi Pigg på maskerad

Hemma igen i säkert förvar efter personalfesten ikväll. & jäklar vad folk var duktiga på att klä ut sig! På festen fanns två Jokrar, två Snövit, två Rödluvor, fina prinsessor, Sailor Moon, Obelix, Xena, två Pippi Långstrump, Tingeling, Björnbusar, Zorro, två Pocahontas, pirater osv. osv.. Bäst utstyrsel ikväll var kanske ändå den ena Jokern som även fick pris sen för den. Det bjöds på grillbuffé & efterrätt, hur gott som helst! Det blev även två päroncider (riktigt goda, jag måste kolla upp märket) & en Cola för egen del innan jag bestämde mig för att kasta in handen & traska hem med småsmå steg från Oscar.

Gissar att jag kommer att hitta lite bilder på min utstyrsel imorgon, avvaktar alltså tills dess :)
Tusen tack alla för ikväll, det var riktigt kul!

Nu är det dags att sova en stund. Det blev trots allt uppstigning vid 07.30 imorse.. Huva.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback