School's back

Tillbaka på jobb efter min marathon-ledighet. Det har kännts precis lagom med fem dagar, tror minsann att fröken var hyfsat trött efter alla nätter.. Ikväll går jag dock hem 01.30, lite tidigare än vanligt!

Vet ni vad? Jag ringde ju Mittuniversitetet igår & imorse när de ringde tillbaka sa de att jag är antagen till båda utbildningarna som jag sökt i vår :D Kul va? Åh, tror det kan bli bra som helst att få slowstarta pluggisen inom mig & lära mig lite nytt. & om inte kursen känns helt 100 så är det ju bara en kurs.. Det kan alltså bara bli bra.

"How long, how long will I slide?.."

Kommentarer
Postat av: sandy

vad har du sööökt?:D

2009-01-16 @ 00:42:35

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback