I'm in the sky tonight

Dag 4 av 4 på jobbet & jag längtar tills imorgon! Tror faktiskt att Micke & jag ska gå ut & äta en bit mat på kvällen, kanske Jops, kanske Invito. Vi får helt enkelt se vart våra magar styr oss :)

Imorgon måstemåstemåste jag ringa Mittuniversitetet & försöka förklara min situation för dem, Studera har ÅTER strukit mig från båda utbildningarna som sätter igång om en sisådär två veckor. Suck. Killen från Studera som pappa & jag pratade med sa att han skulle ordna upp allt med min antagning, verkar som att skolan får hjälpa mig nu istället. Trubbel trubbel. Kan de faktiskt göra nåt rätt?

& nu är nästan allt handlat till cheesecaken. Åh, vad det ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback