Lätt som en omelett?

G'dday, mates! Det blev ingen klädställning från IKEA idag heller (buhuuu), den verkar vara försenad. Som tur är så är den slut i hela Sverige, alltså kan det inte bara vara jag som går runt & väntar på den ^^

Imorse steg jag upp kl. 08.00, herrejisses vad trött jag var (& är).. Men jag måste försöka vända lite på dygnet nu, inte kul att sitta uppe klarvaken efter kl. 04..
Inatt fixade jag lunchlåda till Micke i form av skink- & purjolöksomelett. Har aldrig lagat omelett förut, bara kollat på när flickan på frukostserveringen i Thailand gjorde det :) Hon fick det verkligen att se busenkelt ut, därför fick jag panik inatt när jag inte kunde vika ihop omeletten. Men den vart ganska bra till sist!

Undrar om jag orkar traska ner på stan en runda.. Soffan känns nog mer lockande, har snart lite program att se!

  • 16:35 Lipstick jungle
  • 17:25 Design: Simon & Tomas
  • 18:25 Lyxfällan

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback