Maskerad

Om dryga 8 timmar ska jag infinna mig på jobbet igen för utbildning, jag är på jobb nu också. Gissa om fröken kommer att vara trött? :) Äh, sova får jag göra en annan gång, hehe. Jag har alltför mycket att fundera på, bl.a. måste jag ju fixa det där med Mittuniversitetet/Studera samt fundera ut vad jag ska vara utklädd till nästkommande helg, då det är personalfest med tema "Serie- & sagofigurer". Skitkul! Fast som vanligt har jag tusen idéer i huvudet, jag måste sammanställa dem & ta mig tid att gå igenom min garderob efter någon eventuell utstyrsel.. nåt ska jag nog komma på :) Som vanligt vill jag vara lite hemlig med mina funderingar, men nästa vecka får ni se!

Jaa, vilka bekymmer man har. På tal om bekymmer så sprack dragkedjan till mina favvojeans igår :/ Vill så gärna kunna ha dem snart igen att jag faktiskt överväger att posta dem till Åland & världens duktigaste sömmerska/mamma, vet bara inte vad frakten kan gå på. Ännu ett ärende till imorgon, check.

Gonatt på er. Snart blir det gonatt för mig också :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Värst va flitig med blogginlägg du var inatt :) Själv lyckades jag försova mig för utbildningen imorse så får klura på den där maskinen när jag jobbar på söndag... Gick det bra för dig att komma upp?


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback