MJ

Kollade på minnesgudstjänsten igår (som alla andra), vet inte vad ni tyckte men själv ville jag bara stänga av tv'n när Michaels lilla dotter skulle fram & säga farväl till sin pappa. Det kändes så himla, himla obekvämt att se. Nästan framtvingat för att få honom att framstå som en bättre pappa..? Nää, den biten förstod jag inte.

Nu ska jag snaaart sätta igång med packningen (yes, imorgon bär det av till ROOOCKWEEKEEEND!), dessförinnan måste jag även ta itu med ett diskberg skapat på en ynka dag. Diskmaskin är ett m-å-s-t-e i nästa läga!

Grattis till mig & Micke, för idag (läs: torsdag) har vi 4-årsdag! Grattis även till Camilla & Joel, som OCKSÅ har 4-årsdag!

Nää, om jag kanske skulle ta & sätta fart nu.. Klockan åtta imorgon bitti ska vi nämligen upp.
Sköt om er alla & låt oss hoppas att vädergudarna gillar alla headbangers i Kilafors.. Syns på söndag!


Das Rockchick.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, grattis till er! Hoppas ni får det bra i Kilafors! Jag och Joel har boket en resa till Köpenhamn helgen 25-26 juli :)

2009-07-09 @ 07:02:47

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback