Efter regn kommer sol?

Så var denna onsdag förbi. En jäkligt regnig sådan, men ibland måste det ju få regna också :) Jag har varit ledig idag, så jag har egentligen inte alls haft något behov att gå utomhus. Men Micke & jag fixade iaf ett viktigt ärende på stan & sen traskade jag iväg igen lite senare & köpte en nattkräm från L'Oréal. Hoppas den är bra!

Nu ska jag kika på lite 'Sex and the City' på trean, sen blir det nog filmkväll. Vi ska se klart 'Crouching tiger, hidden dragon' & sen blir det kanske  'Australia'. Ååh, den verkar tråååkig..

Sköt om er, så hörs vi imorgon!
Får hoppas att studenflaken inte drar igång alltför tidigt, då blir det inte mycket sömn för oss..


HAHAHA, snyyyggt när chaffören hänger sådär över ratten. Lite Åland-style..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback