Krämtrubbel

Hallåhallå!

Hoppas allt är bra med er! Idag jobbar jag världens kortaste pass, 14.30-18.15. Inte farligt alls :) Sen blir det dinner på jobbet, nära & bra!

Jag vet att några av er vet min lilla hemlis, men jag väntar gärna ett tag till med att skriva ut den. Har en hel del att ordna först.

Igår impulsköpte jag en apelsindoftande ansiktskräm på Face i stan (den var dyyyr!).. Men så fort jag kom hem kom jag på "shit, jag gillar ju inte ens apelsindoft". Hahaha, så det var bara att traska tillbaka med den idag. Bara jag kanske som inte gillar att begära pengarna tillbaka? Tjejen i kassan frågade VARFÖR (jag tycker faktiskt inte att det angår henne..) & ringde chefen, för hon visste inte på rak arm om hon kunde ge pengarna tillbaka för den. Aja, det löste sig iaf & istället köpte jag en kräm på Make Up Store. Lättare så :)

Kommentarer
Postat av: Karin

hemlis hit å hemlis dit! ut med det nu då!! =)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback