Let's go to Copenhagen!

GUUUD VAD ROLIGT! 
Tittade in på Rammsteins hemsida idag i vanlig ordning & såg att de ska ut på turné i december. & JAG VILL GÅ! Tyvärr kommer detta innebära lite mer planering än vanligt, för "närmaste" konserten är i Köpenhamn.. Fast att jag precis hittade billiga flygbiljetter till Köpenhamn gjorde ju inte direkt suget mindre.. Det här är ett band som jag har velat se huuur länge som helst & snacka om att jag blev glad..! Jag skulle kunna byta bort mina Coldplay-biljetter utan att blinka för att få se Rammstein!

Nu är det bara att längta tills vintern.. :)


Kommentarer
Postat av: emma

äh, det är väl kul att åka till köpenhamn, kan man julshoppa lite samtidigt !


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback