Side dish

Pust. Arbetet med inlämningsuppgiften fortsätter. Tyvärr har tv:n lockat extra mycket ikväll; fotboll mellan IFK & Atletico de Madrid där de sistnämnda drog det längsta strået, Paris Hilton's "My new Bff" som var så dåligt att det nästan blev bra & som grädde på moset ett dubbelavsnitt av "Hell's kitchen. Men men, jag jobbar vidare :)

Tänkte bara tipsa om världens enklaste tillbehör till maten som dessutom är hur gott som helst. Voilá, skivade tomater & mozzarellaskivor om vartannat, olivolja & basilika. Smarrigt!


Kommentarer
Postat av: Anni

Sv: har inte tänkt på det, tittade inte så noga på hur hon såg ut.

Postat av: Camilla

Haha, det blev som mig för dig ikväll då. Väldigt mycket TV-tittande och lite pluggande. Men IFK spelade helt okej tyckte jag. Nu har jag skrivit en stund men orken fanns inte riktigt där... Får ta nya tag imorgon!

2009-06-02 @ 23:14:43
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig :D

2009-06-03 @ 00:49:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: thaikalle

trevlig blogg, gillar du apor kolla mina dom är sötast

2009-06-03 @ 14:39:48
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback