Don't wanna be an American idiot

Ojoj, det är mycket tissel & tassel nu. Men jag berättar senare.

Har ni haft en bra helg? Själv har jag solatsolatsolat & bara njutit av värmen. För att bättra på färgen igår gick jag sen ner till hamnen & satte mig för att läsa en bok. Snacka om fin kväll, solen värmde jättemycket fastän klockan var förbi middagstid.

Tidigare idag har jag varit på nattarbetesundersökning på Previa. Första gången jag var där, så det var lite småspänt. De hade inga roliga tidningar att läsa i väntrummet.. det stod mellan "Må bra-tidningar"- och Illustrerad vetenskap, hehe. Nåja, nu vet jag att inte har växt ett dugg sen gymnasiet (attans!) & att mina värden i övrigt verkar vara hyfsade :)

Nu ska jag kasta mig över hemuppgiften innan jag hinner ångra mig (: So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback