Arnold på Media Markt

Wohoo, vaknade av ett glädjebesked imorse! Min laptop var i Sundsvall igen & fanns att hämta på Media Markt :) Väl där möttes vi av snubben med helt klart roligast "dialekt"; Arnie-brytning! "Jää, dett ääe sååhääe ätt dee hyttäde yngä feel påå dyn däätooe.." Lustigt värre!

Väl hemma igen skrek jag "nooooo" när jag märkte att mitt senaste Gossip Girl-avsnitt var borta iom. ominstallationen.. Oh well, värre saker har väl hänt :) Men nu var det ett jäkla tag sen jag kollade, så jag undrar var jag är.

Nu ska jag fixa lite té, sen kika i min Elle-tidning som jag köpte igår ^^

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Ja det har jag :D De är ju asbra :D


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback