Changeling

Jaa, herregud. Nu är det slutpluggat för ikväll iaf :)

Tänkte passa på såhär mitt i natten & ge lite filmtips!
Igår såg vi 'Changeling' med Angelina Jolie, Clinton-rulle! Otroligt gripande & hemsk story som är baserad på en verklig händelse. Satt som fastklistrad hela filmen igenom & sånt är ju alltid ett gott tecken. Anyway, bra & absolut sevärd film.

Ikväll såg vi 'Madagascar 2', förmodligen så långt ifrån den förra filmen som man kan komma :) I looooved it, det fanns såå många sköna karaktärer i filmen som jag hade kul åt. Toppbetyg, no doubt.

Nää, nu ska det sovas här. Nu plugg-dag imorgon. Nattinatti på er alla!


En otroligt utmärglad Angelina i 'Changeling'.

Bild: karthikhce.files.wordpress.com

Kommentarer
Postat av: sofia

Visst är den bra?! Blev några tårar som kom fram när jag såg den :) Men det är inte spielberg som gjort den utan clintan :P Måste också se madagascar 2, har haft den på datorn 4ever, men aldrig tagit mig tid, men om den fått så bra betyg så måste man ju :P


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback