En liten lista

Snodde en liten lista från Camilla, så here we go!

Lovar du att vara ärlig? Visst visst
Du heter: Daniela Elisabeth
Smeknamn: Däni är nog vanligast, men jag lyssnar även till Danni & Nela
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Nee, sörjer inte till låtar.
Beroende av: Bloggar & Micke.
Vad tror folk om dig?: Väldigt, väldigt snäll.. glad också.
Stämmer det?: Glad är jag jämt & ständigt, men jag kan nog ilskna till ibland också.
Vad får du oftast komplimanger för?: Håret tror jag :)
Vad säger du för att imponera på någon?: Nee, så kan man inte tänka! Jag är som jag är.
Hur imponerar man på dig?: Imponeras av folk med många bollar i luften, storebror är ett exempel.
Brukar du skratta för dig själv?: Heeela tiden, ofta när jag tänker på scener ur t.ex. Family Guy eller Simpsons. Ibland börjar jag gapskratta för mig själv också, men jag försöker dölja det så gott det går.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ditt kontantkort har laddats med 100.00 kr. Nytt saldo finner du genom att ringa 148 eller *101#. För information om priser se www.halebop.se." Interesting, huh? ;)
Var bor du?: Sundsvall
Trivs du där?: Oh yes.
Äger du några converse: Nej, men jag vill gärna ha ett par.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, vin & päroncider :) Men inte ihop.
Brukar du bli för full: Sääällan
Är du allergisk mot något: Pollen, klarar inte av gröna äppel (?) heller.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?" eller "Daniela"
Antal timmar sömn inatt: 4½.. Tentahets.
Brukar du komma i tid: Japp, kommer nästan alltid lite för tidigt.
När mår du bra: När mår jag inte bra egentligen?
När blev du fotad senast: Sist vi var hemma på Åland, i början av februari kanske det var?
Hur känner du dig nu: Lite trött.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart & blått.
Vad tycker du om fötter: De går väl an (hihihi) ;)
Vad saknar du: Micke, mamma, pappa & flickorna.
Hade du en bra kväll igår: Satt med näsan i boken från 07.00 till 02.00.. Förutom den, helt okej.
Favorit dryck på morgonen: Té
Rakar du benen: Allra oftast på sommaren.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 01-04.00
Är du blyg?: Oftast, ja.
Sysslar du med någon idrott: Inte sen jag flyttade från Åland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Oja!
Har du spytt offentligt: Nee, tror inte det. Tack & lov.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kolla vad man snackar om med killkompisar.
Är du nöjd med ditt liv: Jepp, det är jag.
Är du bortskämd: Hell no!
Vad gör du i morgon: Sticker till Birsta & njuter av att vara ledig utan skolböcker att läsa.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Camilla (Rapport).
Vad längtar du till?: Nästa Ålands-besök & sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja
Vad använder du för shampoo?: Bed Head, Matrix & Loreal, jag varvar mellan dem.
Hur gammal är du: 22
Tycker du om någon just nu: Yes!
Gröna eller röda äppeln: Röda, tack.
Gillar du golf: Ja, det gör jag. Synd att det är så pass dyrt. Har ju annars mitt gröna kort :)
Vilken tid gick du upp idag: 06.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Javisst, det blir kallt utan.
Är det okej att gråta: Jaaadå
När grät du senast: I tisdags tror jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa nåt fint, shoppa lite & spara.
Bär du glasögon eller linser: Det ser dåligt ut med det.. Haha, nee nu ska jag sluta! Har kvar mina gamla läsbrillor, men de är alldeles sneda. Med håret på sne skulle jag bara se ut som en mad doctor.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä.
Har du piercing: Bara en i vardera örat, den jag hade uppe i örat har vuxit igen. Igen.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Ja, bara tillfälle bjuds :) Love it.
Är du bra på att laga mat: Ja & att baka har jag hört ;D
Är du flygrädd: Inte det minsta.
Hur vig är du: Jag når mina fötter med händerna även när jag sträcker ut benen. Räknas det som vigt?
Är du musikalisk?: Lite grann!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Allt med Mövenpick & Ingman päronglass.
Tror du på ett liv efter döden: Jaa, jag tror att det finns en "del 2".
Tycker du om sushi: Länge sen jag provade, så jag vet inte längre.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips med dipp är en klassiker.
Har du tandläkarskräck: Inte innan jag går dit, dock blir jag alltid rätt uppskrämd när jag väl sitter där i stolen.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattuggla
Vilken ögonfärg har du: Blågråa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo, men det var länge sen.
Biter du på naglarna: Ibland.
Röker du: Nix
Hur ofta tränar/motionerar du: Det skulle vara mitt promenerande då, annars är det dåligt med det.
Senaste låt du hörde: Nån som Micke komponerat :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha! :D

2009-03-26 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback