Esplanaden by night

Häromdagen skrev jag att det är underhållande att stå i fönstret & glo en stund på alla som springer förbi nere på gatan..

Iförrgår kväll när jag pratade med pappa i telefon såg jag en gamling ligga ner mitt på Esplanaden. En förbipasserande kille sprang fram till honom & försökte få upp honom säkert 5 ggr, men han föll ihop gång på gång som en säck potatis. Efter de 5 försöken la sig gamlingen raklång på snön (det var rätt kyligt ute den kvällen bör tilläggas), som tur var hade den andra killen en telefon & ringde på ambulans som kom dit med blåljusen på. Som tur var verkade det inte vara nån större fara med gamlingen (han hade nog bara tagit både en & två whisky för mycket) & ambulansen kunde köra därifrån utan honom.

Snipp, snapp, snut.. :)

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

VIlken läskig upplevelse, kan tänka mig att hjärtat började slå en aning fortare?

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Härlig bakgrund på bloggen ;D Hoppas du har en toppen kväll/natt ;>

2009-03-25 @ 23:16:55
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback