Firefox

Det är en skön känsla att vara tillbaka vid mitt gamla skrivbord med min gamla Acer, alla skolböcker, min trasiga & igentejpade IKEA-lampa & snart sitta & smutta på en kopp kamomillté.

Jag gjorde ett test på Ams för att se vilka yrken jag kan tänkas passa med i framtiden. Dessa fem yrkesklasser fick jag högst betyg i:
Köpa, sälja, marknadsföra
Undervisa, instruera
Data/it
Bild och form
Laga mat, arbeta med livsmedel

Den sista kategorin var lite överraskande, faktiskt. Tror inte jag skulle passa i nåt restaurangkök :) Däremot känns servicejobb, undervisning för småbarn & data/it-baserade jobb väldigt intressanta.



Nästa Gordon Ramsey? Nee hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback