Skola & jobb

Huj, jag sov oroligt inatt. Det beror till viss del på allt skolarbete, det är en småstressig kombo med skola & jobb. Det är rätt typiskt mig också att gå in som tusan i alla uppgifter & aldrig kunna lämna in nånting som bara känns halvdant :) Nee, hellre håller jag lite på det då tills jag känner mig helt nöjd.

Hursomhaver, imorgon lämnar jag in del tre av mina arbeten, sen kommer lugnet att infinna sig igen :)
Justja, det lutar åt att vi åker till Åland över påskveckan, både Micke & jag längtar jättemycket.. Det känns som riktigt länge sen sist vi var hemma hos mamma & pappa eller de hemma hos oss.. Det var det nog också!

Nee, snart hem till min Micke :)
Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback