En försmak av sommaren

Jäklar, vilka softa två dagar det har varit! Minns knappt vad jag gjorde igår, eller jo. Såg två avsnitt GG, kollade på tv & åt världens simplaste middag i form av mästarmatjessill, uppvärmd potatis, två klickar smör, gräddfil & rödlök. Lite skumt, jo. Smakade det bra? Njäääeee, fast det var skönt att improvisera lite till middag. Den där sillburken har trots allt legat länge i kylen.. & nu vet jag alltså att mästarmatjessill inte är min kopp té.

Så var det fredag igen & Let's Dance slutade nyligen. Jag gillar Annika, så jag blev glad när de vann :) Strax ska jag laga lite mat för mig & Micke till imorgon.. Skönt är att vi slutar samtidigt imorgon, så vi får den kvällen ihop också!

Nee, dags att sätta igång så man får det fixat.

JO JUST JA, jag höll på att glömma :D Vet ni vad vi bakade igår?
Kolla det häääär. Pecan banana bread by Leila Lindholm. Jag har Mövenpick's Maple Walnuts på topp fem av absoluta favoritglassar, men jag tror faktiskt att kakan hade varit bättre utan valnötterna. Men men, som tidigare sagt så är jag ofta kritisk till bakverk nuförtiden :) & den var faktiskt jättegod i övrigt! Så jag tycker ändå att ni ska prova den om ni inte gjort det!

Nuu ska jag smita. Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback