Mmm, something

Känns som jag inte gör något annat än att sova, jobba & plugga. Min verklighet den senaste tiden :) Men snaaart ska arbetet in, har jobbat på det i två veckor nu så det börjar bli dags.

Nee, nog om det. Vore mysigt med en tur till Åland snart, känns ändå som ett tag sen. Just ja, på tal om Åland & så, pappa ÄLSKAR råkopian av Mickes bands demo. Hoppas att de blir klara med mixningen snart, killarna har gjort ett KANONJOBB med den. Jag hör av mig när den är färdig (:

Drömmen om hembakade semlor fortsätter, hoppas hinna nästa vecka.. Hoppas!


Kommentarer
Postat av: sandy

daniela, det heter FASTLAGSBULLE. har du blivit så svensk?:D

Postat av: Camilla

Jag måste erkänna att jag också säger semla ibland :)

2009-03-03 @ 21:07:28
Postat av: Anonym

Det kanske finns på SVT play annars? Hehe, men var beredd på det inte kommer "vara vackert" :D

2009-03-03 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback