Belöningar gånger tre

Sent igår kväll lämnades mitt andra arbete in. 31 sidor landade jag på denna gång, det märks att jag har plitat på uppgifterna ett tag nu :)

Jag är stolt som en tupp efter att ha skådat Camillas reportage på SVT Play, du gjorde bra ifrån dig!

Sitter & halvkikar på lite tyger från IKEA, skulle gärna vilja ha ett stort tyg att klä in min skinnstol med.. Men det är lite svårt bara att veta hur man ska fästa tyget :/ På tal om IKEA drog vi dit idag för att handla lite smått & gott, det blev två golvlampor & två bäddset! Kommer att passa finfint in i sovrummet :)

Nu blir det fika, sen 'Madagascar 2' & popcorn, måste belöna mig själv efter allt skolslit :)
Ha're!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback