Hallelujah!

Wohooo, jag blev godkänd i min andra inlämningsuppgift! Jäklar vad jag har fått kämpa för dem, jag kommer aldrig mer underskatta distansstudier!

Ikväll är det jobb igen, men tidigare idag har jag varit i Birsta med Micke & svärmor en sväng :) Tyvärr blev det bara en kort runda, eftersom jag började jobba så pass tidigt. Men roligt hade vi! Det kanske blir en repris redan imorgon? We'll see.

Så äre med det. Imorgon blir det att ta det lugnt, ska även försöka smygstarta på min uppsats. Något som däremot är bestämt är att jag ska tillbringa lite tid med chipspåsen, en skål dipp & en flaska läsk. Mums!

Kommentarer
Postat av: a-m

Man tackar man tackar. =) Min lilla gos! Tycker du kan baka och ta med dig något gott nästa gång vi jobbar ihop! ;D

2009-03-07 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback