Chai-te & värmebölja

Tudiluu. Här sitter jag & pimplar chai samt kollar runt på Ginas & HM's hemsidor. Jag är sugen på att avbeställa min väska, välja en annan & istället handla Mickes prylar här i stan. Orkar inte vänta tills mitten av juni :)

Jobb ikväll, sen ledig resten av veckan. På söndag har de väntat 27 GRADER I S-vall, holy crap. Måste se till att hitta en solstol, annars blir pappa sur på mig. Jag måste ju snart börja bygga på min thai-bränna.. Den ska hålla läänge!
Förresten så påpekade pappa igår att min röst allt mer börjar likna min underbara farmors. En stor komplimang för mig, så otroligt fin som hon var.

Nää, nu ska jag dricka upp & börja fixa krubb till jobbet ikväll. Marknadsföringsboken kommer också med, fick förresten godkänt i första inlämningsuppgiften. Grattis till mig!

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback