Jackie Moon

Efter en lång dag med glass i solen, kanonmiddag på BK, blåbärsté, kaffe, godis, Trocadero & alltför mycket skolarbete är jag minst sagt trött. Men jag har kommit till insikt att jag är stormförtjust i min Marknadsförings-bok, hade det inte varit för att klockan var alldeles för mycket hade jag fortsatt plugga :) Jättejättebra är den!



Eftersom inspirationen är hyfsat låg just nu (skrattade precis åt Avast-uppdateringsrösten som kom in så perfekt i en låt.. snacka om trötthetstecken!) bjuder jag istället på ett konststycke ur 'Semi-Pro' med Will Ferrell. Jag borde faktiskt köpa den filmen, finns nog inte en tråkig minut i den :)

Gonatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback