Jordgubbspremiär!

Morning glory, alla glada själar :)
 
En snabb liten input på Karins kommentar bara; till sushin provade jag citrongräs (smakar som våtservetterna på jobbet luktar, uääh!), wasabi (brännande hetta för en kort stund för att sedan ge 0 smak åt maten) & soya (surt & beskt, bläää). Nää, jag ska hålla mig till västerländsk mat hädanefter :)

Ååh, igår var det premiär för årets första färska jordgubbar! Från Spanien visserligen, men äh. Jordgubbar iaf ;) Smakade helt okej gjorde de också & priset var bra, 19 kr för en ask. ICA Esplanad it is.

Nee, nu ska jag fixa mig lite. Sen behöver vi sticka & panta lite flaskor..
Men först ska jag ringa ett jobbsamtal. Glad torsdag alla!


En av årets premiärgubbar!

Kommentarer
Postat av: a-m

Haha! Ja och dom servetterna har man ju ingen större lust att stoppa i munnen!

2009-05-07 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback