Sol, regn, sol

Haha, vad många ni var som gillade ettan :) & jag ska glädja er med att säga att treorna INTE var favoriterna, hehe. Det var lite väääl stora & otympliga, attans att jag inte köpte de som Synsam tidigare hade.. Oh well, kanske jag helt enkelt får traska in dit & förklara läget, så kaanske de har nån liknande variant inne..?

Vad hittar ni alla på idag?
Själv har jag Elton John-maraton på Spotify samtidigt som jag skriver på mitt skolarbete som jag ska lämna in ikväll. Det går faktiskt rätt bra, roligt ämne att skriva om :) Märkte nu att det regnar ute, HOPPAS på sol imorgon? Nån som vet?

Nää, nu ska jag skriva vidare, sen borde jag slänga in en maskin tvätt, diska.. uscha, mycket att göra! Har mycket att komma ihåg att ta med också, bl.a. deklarationspappren, viktisch!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback