Miss kiss kiss bang

Nu är vi hemma igen efter en alltför kort helg på Åland. Visste inte att 5 dagar kan försvinna i en sådan hast..?
Idag har jag haft ont i ryggen, låren, magen, huvudet.. Som tur var fick jag en Ibumetin från svärmor som tog bort den värsta smärtan :) Annars idag har jag suttit bakom ratten & för första gången vågat mig på en omkörning på E4:n - Inte illa för en fartdåre från åländska småvägar.

Nee, nu ska vi leta i skåpen efter mat & senare kolla på film!
Saknar mamma & pappa som tusan iaf, men det är skönt att vara tillbaka också.

Självklart missade vi inte Eurovision finalen igår.
Mina favoriter var Norge, Ukraina, Albanien & Spanien. Jag vart dessutom helt stum när Dita Von Teese kom upp på scenen, synd att låten var värdelös.
Jag gillade INTE Storbritannien, Grekland eller Danmark i år, usch & tvi.


Kommentarer
Postat av: sandy

grattis i efterskott danni :)

2009-05-18 @ 02:03:27

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback