Sorry, but I do believe I'm just that type of girl

Snacka om galen lördagkväll!

Kvällen började med att jag mötte upp J & S utanför Aveny för att köpa biljetter till Melody Club, för att sedan traska hem till mig & Micke & ta några drinkar. Många skratt, youtubelåtar & drinkar senare traskade tre glada brudar åter ner på stan. I väntan på bandet försökte en brud 30+ stifta bekantskap med mig, & jag ljög ihop min identitet.. :) Haha, hon köpte det rakt av! Även några Cosmopolare lyckades jag springa in i innan MC drog igång med buller & bång.

Lite missnöjd blev jag allt när baren inte sålde Bacardi Breezer (betydligt godare än Smirnoff Ice enligt mig..). Det var en förbannad tur iaf att jag inte sprang fram till Bagge & försökte visa mina Celine Dion-skills (hahaha, det hade varit synd om honom!)

Oh well, Melody Club var precis lika grymma som jag mindes dem. Synd bara att giget var lite kort (dryga timmen) + att de nästan helt skippade allt mellansnack. Men dansfaktorn var skyhög & jag blev nöjd ändå. Mycket nöjd :)

Nu ska jag lyssna på Lambretta (älsklingen har fixat Spotify till mig, wii), dricka Cola & se på film.
Snart är det bara en vecka kvar tills vi åker till Åland, LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback