Blåbärssoppa & skorpor

TGIF! Fast jag tycker nästan att det jämt är fredag :)

Hoppas allt är fint med er. Solen skiner över Sundsvall, då kan väl inte dagen bli annat än bra? ;)
Jag har livnärt mig på blåbärssoppa & skorpor sen kassafesten, hehe. Otroligt gott & rätt mättande faktiskt, konstigt att man inte äter det oftare! Jag börjar sakta men säkert få igång aptiten igen.

Just nu kör jag Duffy-karaoke själv på Spotify, vi har precis fikat här hemma. Morotskaka från Barista blev det, ännu godare än den från IKEA. Inte illa alltså :)!
Om några timmar änländer mamma & pappa. Yes, de kommer upp till Sundsvall över helgen. & inte nog med det, sötaste Vanessa kommer också med :) Jätteroligt!

Nu snart är tvätten klar, det är fantastiskt med tvättmaskin i lägenheten. Vi hade nog aldrig stått ut med alla trappor :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback