Watch me explode

Stort tack till A-M för en skitbra förfest igår!

Själv traskade jag hem vid 23. Några timmar tidigare hade jag käkat en falafeltallrik från Kebab City & det tog ett tag innan min mage började värka REJÄLT! Sagt & gjort, fick skjuts hem med Micke & Ante & lyckades på något sätt ta mig uppför alla trappsteg till lägan..
Väl hemma låg jag på soffan & grät av magknip i säkert en timme innan jag kräktes. Trodde först att det var laktosintoleransen, men troligtvis var det matförgiftning.

Hjärtat ringde till jobbet åt mig vid 01-tiden & sa att jag inte skulle orka upp på jobb imorgon (idag). Inte den roligaste dagen kanske att sjukskriva sig, eftersom alla andra kassörer var ute & festade igår. Nåja, ringde nyss dit & det hade tydligen löst sig :)

Nää, nu ska jag kolla TV tror jag & sen måste jag kolla finalavsnitten av 'AMERICAN IDOL'. Iiih, vad spännande! Heja Adam!

Kommentarer
Postat av: a-m

Det va ju bara jag som släppte in er. Det va ni som gjorde hela festen! =) Tråkigt att du blev sjuk sen bara... :/ Dumma kebab!

2009-05-22 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback