Mysigt värre

Hahaha, ibland är verkligen världen bra liten!
Roligt att hitta paralleller mellan Sundsvall & Åland som man inte vet om.

Jag har hittat en suverän cover på 'Pokerface', gjord av Mika. Spotify är fantastiskt, jag kan surfa runt där i evigheter på jakt efter nya band. Annars är det perfekt att ha igång när man ska baka & inte orkar byta mellan låtarna ;)

Jajustja, glömde nästan berätta att vi var i Uppsala igår.
Micke träffade en gammal klasskompis som vi inte har sett på ett braaaa tag, vi letade soffa till mamma & pappa & traskade runt i Uppsala centrum & hade det alldeles fantastiskt mysigt :) Jag hittade lite julklappar (WOHO!) & lite till lägenheten. Vad sägs om tyg till hattdelen i hallen, Duralex-glas (bästbästbästa glasen), tallrikar & en massa god mat?

Ikväll julpyntade vi balkongen med en jättefin ljusslinga med röda stjärnor samt passade på att städa upp. Så nu är det kanonfint där, synd bara att det är på tok för kallt för att sitta ute. Haha! Terrassvärmare i julklapp, någon?

Hur är det med er, har ni börjat få någon julstämning än?



Ett sånt hus skulle man inte tacka nej till!

Kommentarer
Postat av: Karin

Börjar def. få julkänslor! Efter lussekattsbak, julmarknad och adventsljuständning så är jag på gång.. Ska börja fixa med mina julklappar oxå, har köpt en hel del redan.


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback