Fredagsgott

Åh, vad bra det känns med fredag :) Ligger på mitt favoritställe i soffan med lappisen på armstödet & har precis avnjutit en finfin middag i form av fiskpinnar & potatismos (ärligt talat, det var galet gott!) med varsitt pepparkaksmuffins till efterrätt. Såååå goda, ni måste pröva receptet! Lätt godare än mjuk pepparkaka.

Fredagskväll it is! Nu strax ska vi över till mamma & pappa med en påse muffins, sen hoppas jag att K&R hör av sig! Imorgon väntar jobb, sen heeelg! Ha en toppenfredag alla glada, det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag måste verkligen pröva receptet! Bilden du postade tidigare så sjukt mumsig ut! Jag har bakat lussekatter idag, kändes sjukt juligt och doftar underbart!

Postat av: Karin

På tal om nått helt annat, hur får man olika ämnen på sina inlägg på bloggen? Jag har bara kategorin allmänt.. Hittar det inte nånstans..

kram och glad lillajul

2009-11-28 @ 17:26:53
URL: http://karinlindbom.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack! Du är guld! Hade inte tittat runt så mycket som jag först trodde... eh.. pinsamt!

Saffranen har stigit, jag köpte en påse/0.5g för 31.50kr, erica hade köpt för 33kr.

2009-11-29 @ 01:37:41
URL: http://karinlindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback