Come fly with me, let's fly, let's fly

Hahaha, det första jag kommer att tänka på när jag loggar in på blogg.se: "I AM YOUR BROTHER, YOUR BEST FRIEND FOREVER.." :) You gotta admit it's catchy!

Kollar med ett öga på Bonde söker fru, men egentligen funderar jag på att dra igång ett avsnitt GG.
Åh, nu hittade jag en julplatta med Frank Sinatra på Spotify.. "Let it snow" är en given favorit! Nån annan som också gillar Sinatra? :)

Imorgon ska jag ringa ett JÄTTEVIKTIGT samtal. & jag får inte skjuta mer på det nu. Ringring, hur svårt kan det vara?.. Nee, just det!

Förresten, vilken jäkla otur jag hade idag när jag cyklade till & från jobbet! 5 minuter efter att jag började cykla från vardera hållet började det spöööregna. Hoppas på sol till i helgen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi, stackare med regnet! Vilken otur! Lycka till med ditt spännande samtal.... =) Trevlig alla helgona


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback