Så lägg dig ner & sov, lillasyster

Söndag, sköna söndag.
Premiärlyssnar just nu på Kent's nya singel 'Töntarna'. Den är speciell, men ändå bra på något sätt.

Imorgon börjar jag provjobba på ett nytt ställe, det trasslade till sig rejält förra veckan men nu har det alltså ordnat upp sig! Hoppas att jag får roligt imorgon!

Ikväll har vi ätit äppelkaka hemma hos mamma & pappa, de tar hand om mina söta brorsdöttrar nu när deras föräldrar är i Rom på weekendresa - lyllo dem! Dessförinnan åt vi VÄRLDENS GÖDASTE FISKGRYTA, herregud. Micke & jag måste vara födda till mästerkockar. Hoki i ugn med squash, morötter, purjolök, visp- och matlagningsgrädde, olivolja med chilismak + salt, citronpeppar & torkad basilika. Redan en solklar favorit här hemma! & jag som aldrig tidigare har lagat nån annan fisk än lax..

Jäklar, jag längtar tills nästa gång vi åker till Sverige! Det blir nog Sundsvall nästa gång, måste nämligen upp & hämta vinterdäcken innan kylan slår till på riktigt.

Nee, snart ska det sovas här. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback