En resa i matens tecken

Tjoho! Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen & tagit itu med två viktiga ärenden! Har skjutit på dem alltför länge, men nu så. Som belöning blir det ett glas Tropicana juice - utgången sådan också, hehe. Eller ja, i lördags. Därför var den nedsatt från 3,95 till 2,50 när jag köpte den i fredags på Mathishallen. Ja, det är dyrt med mat på Åland!

Appropå mat sticker jag & pappa till Norrtälje på tisdag på en väldigt snabb visit! Vi är i hamn 10.15 & båten tillbaka går 13.00.. Vi har alltså knappa tre timmar att disponera på svensk mark :) Haha! Det blir bara en tur till Willy's, inget annat. Eller jo - kanske vi hinner till McDonald's för lite hamburgare. I MISS MY JUNKFOOD.

 

Min tisdagslunch? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback