Speed Shopping

Speed Dating är ett bekant begrepp. Men nu har jag hittat ett annat - Speed Shopping!

Igår var en extrem dag.

Men vi hade JÄTTEKUL, jag & pappa. När båten var i hamn 10.15 körde vi så snabbt vi vågade & kunde (med tanke på att det var nollgradigt på vägen) in till Norrtälje, Coop Forum för att hämta ut cash, Willy's för att fylla varsin shoppingvagn med mat, Flygfyren för att hämta tuggtobak & slutligen hann vi även med en tur till McDonald's. HAHAHA, jag har aldrig varit med om ett sånt här tempo förut! Jag säger såhär - inne på Willy's lyckades vi på 45 minuter tillsammans handla matvaror för 2400 kronor.. (!) Jag gick förbi hylla för hylla & bara slet åt mig grejerna :) Väl inne på McDonald's frågade jag tjejen i kassan: "har ni några hamburgare klara?", "okej, vad är det för smak?", "okej, jag tar dem". Speed Shopping när den är som roligast. Det bästa med det hela var att vi hann tillbaka till hamnen 12.30, väl på båten hittade vi inte en enda som vi kände igen från morgonturen :)

Klockan 13 idag ska jag på jobb.
Efter det blir det att sticka hem & piffa till sig, för ikväll fyller ingen mindre än PAPPAAAA år! Tjoho! Jag ska försöka hitta igen vår kamera tills ikväll, så jag kan knäppa lite kort.

 

Ungefär sådär sprang jag med shoppingvagnen igår, haha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bengt och Blondibella delar visst födelsedag! ;)

2009-10-21 @ 10:48:54

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback