Hoppas, hoppas

Det är alltid jobbigt när saker ska krocka. Hoppas att det ska lösa sig med båda delar den här gången, hoppas hoppas. Håll en tumme eller två för mig nu!

Sen vi flyttade till Åland har jag fått lite av en ovana på kvällarna som är svååår att bryta; äta en glasspinne, dricka en kopp kaffe med mjölk & titta på tv. Varje kväll, gah! Jag får börja byta ut kaffet mot té ;)

Tittade nyss klart på S12 av ANTM. Varför. Blir. Mina. Favoriter. I. Tävlingen. ALLTID. Tvåa? Why, oh why? Nu kan jag se fram emot S13 istället :)

Ska vara uppe ett litet tag till, men sen måste jag sova. Väntar spänt på ett viktigt samtal imorgon.. Pirrigt!

Kommentarer
Postat av: ewa

haha jaa, det hoppas jag med ^^


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback