It's a miracle!

Micke & jag håller på med finjusteringar här hemma, därför kommer det att dröja innan jag knäpper kort & laddar upp här ;) Tar faktiskt helst alla pics på en & samma gång, aiiight?

Snacka om att jag blev glad idag! En bekant till pappa har en dotter som bor uppe i S-vall & han frågade om vi har nånting där uppe som vi behöver ha hämtat hit! Hallelujah! Vi har nämligen vinterdäcken uppe hos Mickes parents & som de flesta vet så börjar det bli liiite väl kallt på vägarna för att slira runt med sommardäck.. Vilka snälla människor det finns (:

Åh, vad kul! Imorgon kommer K&R tillbaka till stan efter en veckas semester. & storebror med fru kommer hem ikväll efter en weekend i Rom.. Snaaart är det mars, snaaart.. :)

Gäääsp, vad trött jag börjar bli! Kanske dags att tänka på refrängen, har ändå jobb torsdag, fredag & lördag kvar denna vecka. Nighty night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback