Min mobil lever sitt eget liv

Oj, nu får jag skriva snabbt. Måste nämligen kasta mig i duschen innan sängdags. Klockan ringer 6.30 imorgon..! AAAAH! Jag kommer definitivt vara mer död än levande, men men. Vad gör man inte för billig mat?

Dagens skummaste var när Micke & jag stod & lagade middag tidigare ikväll, då hans mobil ringde. Gissa vem som ringde, om inte min mobil?! Jag hade själv inte ringt honom, utan min mobil låg kvar i jackfickan där jag sist hade lagt den. Trodde att den var ok igen efter att ha blivit översköljd med en halvliter vatten, men tydligen inte. Bra läskigt var det iaf :)

Nee, måste ila. Sov gott, alla!

Kommentarer
Postat av: Karin

Läskigt med telefonen... Sådär lagom till allahelgona! iiiiiiiiih.....

Postat av: Julia

vad har kopplingen med att du går upp tidigt med billig mat att göra?:D hängde inte riktigt med där.. haha

2009-10-20 @ 23:00:18
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Daniela

Karin: Jaa, det var skitläskigt! Särskilt när jag tittade på skärmen & såg att samtalet var från mig..

Julia: Som jag skrev i inlägget innan så skulle jag & pappa åka till Norrtälje igår & handla mat :) Eftersom båten gick så tidigt så var jag även tvungen att lägga mig tidigt, sånt är livet på en ö!

2009-10-21 @ 10:08:54
URL: http://vivaladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback