Min nya favoritkaka

Tisdag idag & jag kollar runt bland uppdaterade bloggar. Ska snart ta itu med lite pyssel i bostaden (i helgen fick vi flyttlass nr. 2, alltså finns det mer grejer att plocka upp nu!). Sen när jag är nöjd så ska jag fixa ihop ett litet bildspel :) Okidoki, compadros?

Hjärtats födelsedag flöt på kanonbra & såhär dagen efter kalaset har vi MASSOR med fika hemma. Jisses! Ananaspaj, kolakakor, bullar, hallonrulltårta, jaffakex, Maryland cookies & som grand finale CHOKLADTÅRTA MED MINTGLASYR. Den var så god att mamma snodde en extra bit till jobbet idag ;) Helt fantastisk!
Här hittar ni receptet.

Nu ska jag sätta igång & hänga lite tvätt, plocka upp våra balkongmöbler & bara ha det mys.
Ha en fin tisdag alla!



Snart är det dags att fixa håret igen, troligen blir det samma färg som på bilden! Så schnyyyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback