Tur att det inte var min tvätt

Ljuuvliga fredag! Fick mess tidigare av mamma & pappa som satt utanför Arlanda flygplats & njöt av solen. Lyckostarna! Enligt Google är temperaturen på Cypern 29 grader idag.. Skapligt!

Micke slutar om dryga timmen, innan dess ska jag försöka mig på & baka en sockerkaka á la Leila. Innan dess ska jag också försöka få bort lite disk. Hade egentligen tänkt tvätta idag, men när jag kom ner till tvättstugan hade nån annan tvätten i & displayen blinkade skumt. Försökte även öppna luckan, men tydligen hade nånting gått snett.. Illa!

Ikväll kanske vi svänger Sjökvarteren & går på skördemarknad. Senare blir det iaf tacooos & Idol - wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback