Upp & ner, hit & dit

Hoho, vilken dag!
Vet egentligen inte alls hur den kunde gå så fort.. För jag har inte gjort så väldigt mycket, men denna onsdag har ändå varit bra. Väldigt bra. Hm. Aja, började dagen med ett telefonsamtal som jag misstolkade rejält. Men efter lite samtal & besök på diverse ställen så hamnade jag iaf på en ny arbetsplats :) Imorgon är första dagen som jag ska provjobba, nervöööst!

Annars idag har jag hängt med pappa, som har varit ledig. & ikväll har vi betalat räkningar hemma hos päronen, Micke har installerat deras nya router & jag har lärt mamma hur hon ska surfa på deras nya laptop :) Hon är så söt, minns själv hur ovant det var att börja använda en musplatta istället för mus med sladd.

Nununu ska jag kolla Idol. Heja Erik, den enda som faktiskt sjöng bra ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback