Voodoooo

Dåligt med uppdateringar på sistone. Skyller på blogg.se, eftersom jag inte kan ladda upp bilder. Det blir ju så mycket roligare då ;)

Igår åt jag, Micke, mamma & pappa middag hemma hos mig & Micke. Seranoinlindad kyckling toppad med mozzarella & pesto, serverat med räkor, sallad & ris - uuuunderbart gott! Efter maten stack vi hem till mamma & pappa & avnjöt två olika sorters pajer till efterrätt med Tony & Merlyn.
När vi var klara skjutsade pappa hem mig, så jag kunde göra mig iordning medans han & Micke stack till stan & kollade läget. Sen hämtade de upp mig & vi stack iväg till Dino's & kollade på
WOLF.
GAAAH, vilken rolig kväll! Två killar misstog Micke för basisten i bandet vid olika tillfällen & började prata på om hur bra de var.. Dessutom bjöd ena gitarristen oss på öl, jätteschysst!

Ska snart göra oss iordning här, sen bege oss till stan & hämta pappa efter jobbet. Dagen till ära har jag världens tinnitus-tjut i öronen, tippar på att det går över om ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback