It's a new dawn, it's a new day, it's a new life

Jaa hörni, här lyser blogguppdateringarna med sin frånvaro. Men jag ser att det är ett par tappra själar som tittar in här dagligen ändå, så jag vill iaf muntra upp er lite :)

Vad händer annars då? Mycket jobb & när jag inte jobbar försöker jag sova så gott jag kan. Det sistnämnda är inte så lätt då hela vårt hus har förvandlats till en enda stor byggarbetsplats. Så jag vaknar alltid kl. 8 på morgonarna av samma snubbe som dag efter dag står & sågar brädor utanför vårt fönster.. Snark. Nåväl, de är nog snart klara.. :)

Igår var jag ledig, så Micke & jag bakade pizza hemma. Sååå mycket godare än pizza som man köper här i stan, dessutom får man ju precis välja själv vad man vill ha på ;) Fast jag måste säga att Pub Niskas plåtbröd inte går av för hackor de heller..!

I helgen är det ju valborg & nej, det blir inga festligheter för min del. Däremot ska jag försöka klämma in en fika med Camilla på söndagen, hoppas kunna hinna med att baka morotskaka också :)!

Nu ska jag gå & göra iordning en sen frukost, sen diska från middagen igår!
Önskar en fin onsdag & även en trevlig valborg!

Musiktips:
Michael Bublé - Feeling Good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback