PS3, Xbox 360 eller Wii?

Haha, jag känner mig inte som världens flitigaste uppdaterare nu. Fast, det har faktiskt inte hänt så mycket den senaste tiden, jag har faktiskt mest bara jobbat..

 

Imorgon jobbar jag dag & sen är jag ledig en vecka. Under den veckan ska Micke & jag försöka ställa iordning lite hemma, vi har ganska mycket saker som vi vill göra oss av med :) Om allt går enligt planerna köper vi en ny TV nästa helg! Wiii!

 

Appropå Wii, nån som läser min blogg som äger ett PS3, Xbox 360 eller Wii? Vad tycker ni, vilken är roligast? Själv skulle nog jag föredra ett Wii, fast Micke har säkert mer nytta av en Xbox 360. Fast jag tar jättegärna emot tips!

 

Nee, nu ska jag göra mig iordning & sen gå & sova.

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback