Beware of the salt

Ah, dåligt med uppdateringar på sistone. En förklaring kan vara att en ny säsong av AMERICAN IDOL har dragit igång :) Wiii! & när jag inte kollar AI är det Heroes som gäller.. Inget nytt under solen alltså ^^

På torsdag drar jag & pappa till Sverige över dagen & storhandlar.. Haha, denna gång har jag verkligen lyckats rensa kyl & frys, så det är bara att handla på för det får garanterat plats.

Damn, nu hände nåt med Acern så det är bara att skriva om. Just ja, när jag väl är hemma igen efter trippen till Sviden ska jag baka Runebergstårtorna som finns på blogg.se's startsida.. :) Jag hoppas att de blir bättre än fastlagsbullarna som jag gav mig på, tycker nämligen att de var på tok för salta. Det var inte alls mitt fel, jag dubbelcheckade faktiskt receptet efteråt & det STOD att det skulle vara hjorthornssalt & vanligt salt i :/ Dumt! Så ni som ska baka såna, akta er för saltet :)

Så var det med det. Nästa vecka blir MYCKET spännande & jag känner mig redan riktigt taggad!
Men nununu kom Micke hem, ska fixa nåt gott att äta & sen kolla på.. you know it.. HEROOOES..! Haha!

Cha cha-cha cha chaoooo! (så ropade de varje dag i högtalarna på Teneriffa!)

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Jag tror att jag är för puckad för att förstå mig på Heroes. För mycket story på nåt sätt. Eller så är det inte min bag bara.

Ha en najs kväll och jag håller med dig ang. Simon och Thomas!

=)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback