Full fart

Freeedag, tjoho! Är precis hemkommen efter några timmars arbete, nu inväntar jag bara min kära sambo så ska vi se vad vi hittar på för middag idag :) Fiskpinnar med citron, nån god fisksås & couscous till?.. Kanske det, kanske. Jag & Micke snackade förresten om det igår, att vi är nog världsbäst på snabba & goda rätter. Är det nån som vill ha tips, hojta till vetja :)

Efter maten ska vi iväg till mina föräldrar en sväng & träffa storebror med familj. Sen ska jag åka & titta på Let's Dance, på nåt sätt ska jag även hinna med att sno ihop en ananaspaj. Full fart med andra ord!

Tjipp!

Bild lånad från linneasskafferi.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback