Ibland ska man ha tur

Detta är helt galet. För en vecka sedan lämnade vi ett soligt & fint Teneriffa, idag berättade de på nyheterna att det är översvämningar på Kanarieöarna & värst drabbat är just Teneriffa. Tycker synd om alla turister som är där nu, vi kunde lika gärna ha fått sånt väder under vår vistelse!

Nog om det. Idag har jag varit i stan & fikat, väl hemma igen svängde jag ihop en jättegod lasagne :) Imorgon funderar jag på att baka lite semlor/fastlagsbullar, måste passa på nu när jag är ledig & uppe i varv!


Undrar hur vädret ser ut där nu?

Kommentarer
Postat av: Karin

oh, vill du inte bjuda mig på fastlagsbullar??!! =) vi måste boka in den där fika snart ändå! det har varit fullt ös på jobbet sen jag kom hem, men kanske en lunch?! jag messar... =)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback