Nyårsdagen

Yes, fastän klockan är efter midnatt här så är det fortfarande nyårsdagen. Tycker jag, hehe.

Nyårsafton försvann fort.
Vi åt middag hos mina föräldrar, det bjöds på oxfilé med ugnsstekt potatis, vitlökssmör & en god sås till. Smarrigt! Sen körde lilla damen sällskapet tur & retur till stan för att titta på fyrverkerierna. Micke har varit rejält förkyld ett par dagar nu, så vi tog det lugnt resten av kvällen. Tur att jag har en rar pojkvän som tröstar när jag känner mig lite nere :)

Idag skuttade vi upp prick 12 (haha, vaknade till av signalen som hörs över stan!), resten av dagen har vi bara tagit det sooooft! Vi träffade K&R ikväll & drack té också, mycket trevligt!

Nu äre dags att sussa.
Gott nytt år på er, det kommer att bli ett fantastiskt 2010!


Bilden är lånad från fotosidan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback